دوره 9، شماره 3 - ( 7-1398 )                   جلد 9 شماره 3 صفحات 40-49 | برگشت به فهرست نسخه ها


XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zolghadri M, Ttashpar Gargari S, Kebriaei G. ‌Optimal Design of Onboard Energy Storage Systems with Volume limitation for Urban Electrical Rail Transportation. JEM. 2019; 9 (3) :40-49
URL: http://energy.kashanu.ac.ir/article-1-1040-fa.html
ذوالقدری محمدرضا، کمیجانی عباس، آتشپر گرگری سالار، کبریایی طبری غلامرضا. طراحی بهینۀ سیستم ذخیره‌ساز متحرک با حجم محدود برای سیستم حمل‌ونقل ریلی الکتریکی شهری. مهندسی و مدیریت انرژی. 1398; 9 (3) :40-49

URL: http://energy.kashanu.ac.ir/article-1-1040-fa.html


دانشکده مهندسی برق- دانشگاه صنعتی شریف
چکیده:  
احیای انرژی ترمزی در سیستم‌های حمل‌ونقل ریلی الکتریکی شهری می‌تواند انرژی مصرفی و هزینه‌های عملیاتی سیستم را کاهش دهد. در این مقاله، طراحی بهینۀ سیستم ذخیره‌ساز متحرک با حجم محدود برای سیستم حمل‌ونقل ریلی الکتریکی شهری ارائه شده است. از ابرخازن به‌عنوان سیستم ذخیره‌ساز در این مقاله استفاده شده است. تابع هدف در این مطالعه، مجموع هزینۀ سالیانه شامل هزینۀ انرژی مصرفی و هزینۀ استهلاک ابرخازن در یک سال است. طراحی بهینه با توجه به پنج سناریوی ترافیکی (با تعداد مسافر و سرفاصلۀ متفاوت) انجام شده است. تعیین بهینۀ ظرفیت سیستم ذخیره‌ساز می‌تواند هزینۀ خرید ذخیره‌ساز و هزینۀ انرژی مصرفی را کاهش دهد درحالی‌که وضعیت نوسانات ولتاژ سیستم را نیز بهبود می‌دهد. نتایج شبیه‌سازی مؤثر بودن روش ارائه‌شده را تأیید می‌کند.
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مهندسی برق

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه مهندسی و مدیریت انرژی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2020 All Rights Reserved | Energy Engineering & Management

Designed & Developed by : Yektaweb