دوره 9، شماره 3 - ( 7-1398 )                   جلد 9 شماره 3 صفحات 0-0 | برگشت به فهرست نسخه ها

XML English Abstract Print


Download citation:
BibTeX | RIS | EndNote | Medlars | ProCite | Reference Manager | RefWorks
Send citation to:

Zolghadri M, Ttashpar Gargari S, Kebriaei G. ‌Optimal design of onboard energy storage systems with volume limitation for urban electrical rail transportation. JEM. 2019; 9 (3)
URL: http://energy.kashanu.ac.ir/article-1-1040-fa.html
ذوالقدری محمدرضا، کمیجانی عباس، آتشپر گرگری سالار، کبریایی طبری غلامرضا. طراحی بهینه سیستم ذخیره ساز متحرک با حجم محدود برای سیستم حمل و نقل ریلی الکتریکی شهری. مهندسی و مدیریت انرژی. 1398; 9 (3)

URL: http://energy.kashanu.ac.ir/article-1-1040-fa.html


دانشکده مهندسی برق- دانشگاه صنعتی شریف
چکیده:  
احیای انرژی ترمزی در سیستم های حمل و نقل ریلی الکتریکی شهری می تواند انرژی مصرفی و هرینه های عملیاتی سیستم را کاهش دهد. در این مقاله، طراحی بهینه سیستم ذخیره ساز متحرک با حجم محدود برای سیستم حمل و نقل ریلی الکتریکی شهری ارائه شده است. از ابرخازن به عنوان سیستم ذخیره ساز در این مقاله استفاده شده است. تابع هدف در این مطالعه مجموع هزینه سالیانه شامل هزینه انرژی مصرفی و هزینه استهلاک ابرخازن در یک سال می باشد. طراحی بهینه با توجه به پنج سناریوی ترافیکی (با تعداد مسافر و سر فاصله متفاوت) انجام شده است. تعیین بهینه ظرفیت سیستم ذخیره ساز می تواند هزینه خرید ذخیره ساز و هزینه انرژی مصرفی را کاهش دهد در حالی که وضعیت تغییرات ولتاژ سیستم را نیز بهبود می دهد. نتایج شبیه سازی موثر بودن روش ارائه شده را تایید می نماید.
     
نوع مطالعه: پژوهشي | موضوع مقاله: مهندسی برق

ارسال نظر درباره این مقاله : نام کاربری یا پست الکترونیک شما:
CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به نشریه مهندسی و مدیریت انرژی می باشد.

طراحی و برنامه نویسی : یکتاوب افزار شرق

© 2019 All Rights Reserved | Energy Engineering & Management

Designed & Developed by : Yektaweb